کرمانی ها بیان

ساخت وبلاگ
مسابقات سراسری قرآن کریم

مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زرند صبح امروز درحسینیه سقاخانه ابوالفضل (ع) این شهرستان برگزار شد
در این مراسم معنوی که فرماندار ،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند حضور داشتند.
علی حسنی نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زرند گفت در این دوره از مسابقات بیش از 150 نفر با یکدیگر به رقابت می پردازند و نفرات برتر به مسابقات استانی راه می یابند .
وی بابیان اینکه این دوره از مسابقات در رشته‌های ترتیل، قرائت، حفظ، اذان، دعاخوانی، ابتهال و مدیحه سرایی برگزار میشود.
وی یاد اور شد شهرستان زرند در راستای فرامین مقام معظم رهبری در طرح تعلیم و تربیت 10 میلیون حافظان قران کریم گفت سهمیه شهرستان زرند 600 نفر در نظر گرفته شده که خوشبختانه این شهرستان بیش از 700 قاری قران را تربیت کرده است که از سهمیه اعلام شده بیشتر است .
در این مراسم حجت الاسلام سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند با اشاره به اهمیت فعالیتهای قرانی در شهرستان زرند خواستار تخصیص اعتبار برای گسترش فعالیتهای قرانی در این شهرستان شد.
حبیب الله خنجری فرماندار زرند هم در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه . بر لزوم بهرمندی ار فیوضات این ماه تاکید کرد و در ادامه با اشاره به احادیث و روایات به اهمیت قران اموزی در جامعه اسلامی مطالبی بیان داشت و گفت تمسک به قران تنها راه نجات انسان و سعادت بشر است.
فرماندار زرند گفت در راستای افزایش فعالیتهای قرانی اعتباراتی از طریق اداره تبلیغات اسلامی یا اداره اوقاف در نظر گرفته می شود .

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 145 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:23

زمین لرزه در رودبار کرمان.

زمین لرزه ای به بزرگی چهار و نیم ریشتر دقایقی پیش شهرستان رودبار در جنوب استان کرمان را تکان داد.
مرکز لرزه نگاری کشوری زمان وقوع این زلزله را ساعت 16و 29 دقیقه و کانون آن را حوالی روبار اعلام کرد. این زمین لرزه در عمق 28کیلومتری از سطح زمین و در فاصله 45 کیلومتری از مرکز شهر رخ داده است.
به گفته خبرنگار صدا و سیما جمعه 31 اردیبهشت زمین لرزه برای مردم رودبار محسوس نبوده اما ممکن است در روستاهای اطراف خسارتهایی داشته باشد که تاکنون گزارش نشده است.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 143 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:23

زلزله رودبار بدون خسارت.

زلزله رودبار خوشبختانه خسارتی نداشت.
عطا ناوکی فرماندار رودبار بااعلام این خبرجمعه 31 اردیبهشت  افزود: پس از اعزام گروههای امدادی هلال احمر به روستاهای اطراف شهرستان و گزارش دهیاران مشخص شد زمین لرزه خوشبختانه خسارت نداشته است. یادآور میشوم زمین لرزه ای به بزرگی چهار و نیم ریشتر ساعت 16و 29 دقیقه در 45 کیلومتری از مرکز شهر و عمق 28کیلومتری از سطح زمین رخ داد.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 164 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:23

قای دانشگاههای کشور

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت با توجه به کاهش تعداد دانشجویان در کشور ، دانشگاهها برای بقا چاره ای ندارند جزآنکه کیفیت خدمات آموزشی خود را ارتقا دهند. 
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما جمعه 31 اردیبهشت دکتر محمد حسین امید که در حاشیه افتتاح دو طرح دانشگاهی در بم با خبرنگار ما گفتگو میکرد به ظرفیت خالی یک میلیون صندلی در دانشگاههای کشور اشاره کرد و گفت از امسال تا پایان برنامه ششم توسعه سالانه حداکثر 120 هزار صندلی خالی به این آمار افزوده می شود زیرا پیش بینی شده است تا پایان برنامه ششم ، جمعیت دانشجویان کشور از 4 میلیون و 800 هزار نفر فعلی به 4 میلیون و 200 هزار نفر کاهش می یابد.
معاون اداری و مالی وزیر علوم این کاهش را روندی اجتناب ناپذیر خواند و گفت از نظر ترکیب سنی جمعیت کشور ، نقطه اوج ورود به دانشگاهها را پشت سر گذاشته ایم و از این پس تعداد افراد دانشجو کاهش می یابد و فقط مراکز دانشگاهی که توسعه کیفی داشته باشند، از کاهش دانشجو مصون خواهند ماند. 
وی همچنین به تصویب طرح آمایش آموزش عالی در شورایعالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت براساس این طرح دیگر توسعه ناهمگون دانشگاهها ادامه نخواهد داشت و مجموعه های موجود دانشگاهی هم باید ساماندهی شوند .
دکتر امید کمبود اعتبارات را از مشکلات دستگاه آموزش عالی کشور بیان کرد و گفت:با تخصیص نیافتن یک هزار میلیارد ریال از بودجه آموزشی سال 94 ، سال گذشته را به سختی به پایان رساندیم و امسال نیز پس از سالها، اولین سالی است که رشد زیر 20 درصد را در بحث بودجه ای تجربه کرده ایم و از این حیث سال 95 را نیز با سختی شروع کرده ایم. وی درعین حال ابراز امیدواری کرد با قول معاون اول رئیس جمهور ، امسال بودجه های مصوب آموزش عالی به طور صددرصد تخصیص خواهد یافت.
امروز با حضور معاون اداری و مالی وزیر علوم ، ساختمانهای جدید آموزشی و رستوران مجتمع آموزش عالی بم به بهره برداری رسید. برای احداث این دو ساختمان با مجموع زیربنای 3 هزار و 300 متر مربع ، بیش از 50 میلیارد ریال هزینه شده است

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 137 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:38

کهنسال شدن جمعیت استان کرمان

جمعیت استان کرمان رو به کهنسالی میرود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما جمعه 31 اردیبهشت اقای بیننده معاون فن اوری و امار و اطلاعات جمعیت ثبت احوال استان کرمان امروز در همایش جمعیت شناسی گفت هرم سنی در استان کرمان رو به پیریست و موج جمعیت امسال به 25 تا 34 سال رسیده در صورتیکه بیست سال پیش موج جمعیت بین 5 تا 14 سال بوده است.
وی افزود کمترین میزان رشد جمعیت در غرب استان کرمان و بیشترین آن در جنوب استان است .
وی همچنین گفت در مقابل تولد هر صد زن  صد و سه مرد در استان کرمان بدنیا امده و در مقابل فوت هر صد زن صد و سی و هفت مرد در استان فوت شده اند

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 125 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:38

گلباران قبور شهدا در استانه سوم خرداد

در آستانه سوم خرداد ، قبور مطهر شهدای کرمان گلباران شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما جمعه 31 اردیبهشت  در این مراسم که ازسوی کارکنان قرارگاه منطقه جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد جمعی از مسئولان لشکری و کشوری نیز حضور داشتند. نواختن موزیکهای حماسی ، و قرائت سرود و دکلمه ، از دیگر بخشهای این برنامه بود .

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 136 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:38

سقوط جوشکار در چاه

جوشکاری حین کار در چاه آب سقوط کرد و جان باخت.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما عبدالرضا رشیدی ریبس هلال احمر[جمعه 31 اردیبهشت  جیرفت گفت : فردی که عصر دیروز در حال جوشکاری دیواره چاه آب در یکی از روستاهای جیرفت بود دچار حریق شد و در چاه سقوط کرد. 
وی افزود:امدادگران هلال احمر جیرفت جسد این جوشکار را از عمق 28 متری چاه بیرون کشیدند.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 149 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:59

پایان اعتراض کارگران

با پایان اعتراض دو روزه کارگران شهرداری جیرفت امروز شهر از زباله تمیز شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  جمعه 31 اردیبهشت کارگران و رفتگران شهرداری ازبا قول پرداخت قطعی حقوق و پاداش تا ۱۴خرداد ، خیابانها و کوچه ها را از زباله پاک کردند. 
بیش از 400 کارگر شهرداری جیرفت در اعتراض به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق ، دو روز گذشته از جمع آوری زباله ها خودداری کرده بودند

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 141 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:59

کشاندن دعوای زنانه به فضای مجازی


خانمی که با زن مستاجرش مشاجره داشت کار را به فضای مجازی کشاند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  جمعه 31 اردیبهشت سرهنگ کامبیز اسماعیلی فرمانده پلیس فتای استان کرمان گفت خانم صاحبخانه ای که سن بالایی هم دارد پس از انکه با همسر مستاجر خود اختلاف پیدا کرد نقشه هایی کشید تا وی را اذیت کند.
وی ابتدا یکی از اقوام خود را برای سرقت سر وقت خانه مستاجر فرستاد که ناکام ماند و سپس با همدستی همان فرد ، شماره تلفن همراه زن مستاجر را در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد تا مزاحمتهای تلفنی را متوجه وی کند.
سرهنگ اسماعیلی افزود با شکایت خانم مستاجر و پیگیری پلیس فتا ، شخصی که با زن صاحبخانه همدستی کرده بود شناسایی و بازداشت شد و با اعترافات وی، زن صاحبخانه نیز به پایگاه پلیس احضار شد تا درباره اقدام غیرقانونی و غیراخلاقی خود توضیح دهد.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 130 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:59

 

حضور مدیر کل صدا وسیمای مرکزکرمان در گردهمایی بزرگ روابط عمومی های استان

به مناسبت 27 اردیبهشت تا دوم خرداد که هفته ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است دکتر احمد علیرمضانی مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان در گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی های استان که در دهکده ماندگار کوهپایه برگزار شد شرکت کرد .

مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان در این گردهمایی ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی در دنیای رو به پیشرفت معاصر گفت: امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی در خور توجه است.

 

 

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 153 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:24

امروز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه 95 با حضور دکتر احمد علیرمضانی مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان به همراه هیئت فنی و فرماندا رشهرستان راور، جمعی از مردم بخش کوهساران ایستگاه فرستنده دیجیتال افتتاح شد . 

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 157 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:24

دانشجوی رشته نانو شیمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیماپنج شنبه 30 اردیبهشت  اولین دانشجوی رشته نانو شیمی در جنوب شرق کشور از پایان نامه دکترای خود با موفقیت دفاع کرد .
مهدی رنجبر به خبرنگار ما گفت: در این رساله به منظور حذف گاز در مجتمع های معدنی مس سرچشمه و گل گوهر سیرجان به تولید مواد از ساختارهای نانو پرداخته شده است .
وی گفت: 4 سال روی پایان نامه دکترای خود کار کرده و این پایان نامه به عنوان پایان نامه صنعتی در ستاد نانوی ریاست جمهوری به ثبت رسیده است .
دانشگاه کرمان تنها دانشگاه جنوب شرق کشور است که رشته نانو شیمی دارد و این رشته در دانشگاه تهران و کاشان نیز تدریس می شود

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 140 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:24

 

حضور مدیر کل صدا وسیمای مرکزکرمان در گردهمایی بزرگ روابط عمومی های استان

به مناسبت 27 اردیبهشت تا دوم خرداد که هفته ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است دکتر احمد علیرمضانی مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان در گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی های استان که در دهکده ماندگار کوهپایه برگزار شد شرکت کرد .

مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان در این گردهمایی ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی در دنیای رو به پیشرفت معاصر گفت: امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی در خور توجه است.

 

 

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:39

امروز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه 95 با حضور دکتر احمد علیرمضانی مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان به همراه هیئت فنی و فرماندا رشهرستان راور، جمعی از مردم بخش کوهساران ایستگاه فرستنده دیجیتال افتتاح شد . 

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 139 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:39

آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۲/۳۰

کلیه حقوق متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد. | هرگونه برداشت مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Powered By SAIN

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 149 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:26

روند رو به رشد آسفالت در سطح منطقه سه

شهردار منطقه سه از ادامه روند رو به رشد آسفالت خیابان‌ها و کوچه های سطح منطقه خبر داد.
به نقل از شهرداری پنج شنبه 30  اردیبهشت  منصور ابراهیمی با اشاره به روند رو به رشد آسفالت خیابان‌ها و کوچه های سطح منطقه گفت: با همکاری سازمان عمران یکی دیگر از معابر اصلی سطح منطقه آسفالت شد.
وی خاطرنشان کرد: خیابان ویلایی پارس که یکی از خیابان های اصلی در شهرک مطهری است به متراژ 8400 متر مربع آسفالت شد.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 149 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:09

1500 هکتاری بافت قدیم

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمان گفت: بافت تاریخی کرمان 600 هکتار است که خانه ها و بناهای تاریخی فقط 70 هکتار آن را تشکیل می دهند.
به نقل از شهرداری پنج شنبه 30 اردیبهشت  محمدرضا عسکری با اشاره به تمرکز آثار تاریخی یزد در یک مجموعه افزود: آثار تاریخی کرمان در مساحت 1500 هکتاری بافت قدیم پراکنده شده اند.
وی با بیان این که برای احیای بافت تاریخی باید یک محدوده متمرکز با طرحی راهبردی ارائه کرد اظهار داشت: باید فضاهای کلیدی و باارزش را شناسایی و به عنوان محور تاریخی و گردشگری تعریف کرد.
مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی با اشاره به وجود کاروانسراها و خانه های تاریخی قابل بازسازی در بافت قدیم خاطرنشان کرد: طبق نظر و دستور استاندار کرمان، علاوه بر دو میدان شهدا و توحید، تمامی بناها، اماکن و محورهای تاریخی منتهی به بازار، بدنه سازی و بهسازی شده‌اند تا به عنوان محور گردشگری مورد استفاده قرار گیرند.
مهندس عسکری تبدیل بناهای تاریخی پراکنده به اماکن گردشگری را ضروری دانست و افزود: بدین گونه گردشگر در بافت 60 هکتاری قدیم کرمان، چکیده ای از بافت تاریخی را دیده و با آن ها آشنا می شود.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 132 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:09

کارخانه تولید رب گوجه فرنگی

با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان دو کارخانه تولید رب گوجه فرنگی و آب میوه در قلعه گنج به بهره برداری رسید.
به گزارش پنج شنبه 30 اردیبهشت
کارخانه تولید رب گوجه فرنگی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات خصوصی و 40 درصد تسهیلات بنیاد مستضعفان، روزانه 300 تن گوجه فرنگی را از کشاورزان خریداری و 50 تن رب با غلظت بالا تولید و روانه بازار میکند. این کارخانه 120 نفر را مشغول به کار کرده است.
کارخانه تولید آبمیوه قلعه گنج هم با صرف 2 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده و سالیانه 20 میلیون پاکت آبمیوه تولید و روانه بازارهای داخلی میکند. خط دوم این کارخانه با تولید روغن از دانه های گیاهی نیز در آینده نزدیک ایجاد میشود.
با همکاری استانداری کرمان و بنیاد مستضعفان، شهرستان محروم قلعه گنج به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی تعیین شده است.
 

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 134 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:09

کرمان میزبان نشست سالانه فن بازار های کشور

ششمین نشست سالانه فن بازار های کشور امروز به میزبانی کرمان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما چهارشنبه 29 فروردین  در این نشست 2 روزه 35 نفر از مدیران و کارگزاران فن بازارهای کشور عملکرد خود را خصوص مبادلات ، فناوری، بازاریابی محصولات و جذب سرمایه گذار برای اختراعات و طرحهای فناوری ارائه می کنند.
مجید غفاری مدیر شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان گفت فن بازارها حلقه واسطه بین فن آوران و سرمایه گذاران هستند که از 2 سال و نیم پیش در کشور آغاز به کار کرده اند.
در استان کرمان شرکت شهرکهای صنعتی به عنوان کارگزار منطقه ای فن بازار ها فعالیت دارد و صاحبان ایده و فن آوری میتوانند علوم خود را ارائه و سرمایه گذاران و صنایع هم با مراجعه به این فن بازار که همچون بنگاه معاملاتی عمل میکند ایده ها را شناسایی و یا خریداری کنند.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 135 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:56

افتتاح دو طرح تولیدی در قلعه گنج کرمان

با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان دو کارخانه تولید رب گوجه فرنگی و آب میوه در قلعه گنج به بهره برداری رسید. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیسی مدیرعامل کارخانه رب گوجه فرنگی قلعه گنج  چهارشنبه 29 اردیبهشت گفت مرحله اول این کارخانه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات خصوصی و 40 درصد تسهیلات بنیاد مستضعفان، در زمینی به مساحت 2 هکتار در 72 روز کاری ساخته شده است. وی افزود این کارخانه روزانه 300 تن گوجه فرنگی از کشاورزان خریداری و 50 تن رب با غلظت بالا تولید و روانه بازار میکند. رئیسی با اشاره به اشتغالزایی مستقیم این کارخانه برای 120 نفر گفت مراحل بعدی کارخانه شامل خطوط تولید انواع کنسرو ، آب معدنی و ساخت سردخانه ویژه نگهداری محصولات کشاورزی در دست احداث است. 
صمدی مدیر عامل کارخانه تولید آبمیوه قلعه گنج هم گفت این کارخانه در زمینی به مساحت 2 هکتار و طی 100 روز با صرف 2 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده و سالیانه 20 میلیون پاکت آبمیوه تولید و روانه بازارهای داخلی میکند. وی همچنین از راه اندازی خط دوم این کارخانه که مربوط به تولید روغن از دانه های گیاهی است با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در آینده نزدیک خبر داد. 
با همکاری استانداری کرمان و بنیاد مستضعفان، شهرستان محروم قلعه گنج به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی تعیین و طرحهای اشتغالزایی متعددی در آن درحال اجرا است که همه این طرحها براساس توانمندیهای بومی منطقه شکل گرفته اند.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:56